środa, 25 lipca 2012

7. Imagin z Niall'em dla @julaa22


Siedzisz w domu przy telewizorze i się nudzisz, dlatego, że Twój chłopak - Niall jest z chłopakami na spotkaniu organizacyjnym w sprawie trasy koncertowej. Po chwili wpadasz na świetny pomysł. Sięgasz po komórkę i klikasz w notatki, tam znajdujesz hasło do twittera Twojego chłopaka. Odpalasz laptopa, włączasz Rebeccę Ferguson i w "pasek adresu" wpisujesz www.twitter.com, wystukujesz na klawiaturze email blondyna i przepisujesz z telefonu Jego hasło. Po chwili znajdujesz się już na jego koncie i doznajesz szoku, bowiem chłopak ma ponad 500 tysięcy nieodczytanych wiadomości. Postanawiasz jeszcze odwiedzić "Interakcje". Wiedziałaś, że Niall ma dużo fanów, ale liczba tweetów skierowanych do niego, jest dla Ciebie ogromnym zaskoczeniem. "A może by tak odpisać kilku osobom i zrobić follow back?" – mówisz sama do siebie. Wchodzisz w profile fanek i uszczęśliwiasz je jednym kliknięciem. Po chwili dostajesz dużo DM’ek, w których dziewczyny z różnych krajów, dziękują Twojemu skarbowi za follow back. "Jaki jest Twoja ulubiona kawa?" – pada takie pytanie i od razu osoba z nickiem @ihugniamandlarry dostaje odpowiedź o treści "Latte xo". Masz nadzieję, że Niall nie pogniewa się na Ciebie, w końcu nic złego nie zrobiłaś. Chwilę później do domu wchodzi Twój ukochany:
- "T.I, chcesz mi coś powiedzieć? Liam siedział na twitterze, gdy rozmawialiśmy z menadżerami i powiedział mi, że ktoś folluje fanów i im odpisuje z mojego konta. Na początku byłem pewny, że ktoś włamał się i robi sobie żarty. Ale kto ciągle pisze "xo" i wie, jaką kawę lubię najbardziej?" – mówi.
- "To byłam ja. Nudziło mi się w domu, a że znałam hasło do Twojego twittera, postanowiłam wejść i odpisać kilku osobom. Posłuchaj, dla Ciebie to jest tylko kliknięcie w przycisk, a dla nich? Dla nich to jest radość, ogromna radość. Pamiętam jak kiedyś marzyłam, abyś mnie obserwował albo chociaż mi odpisał. Gdy weszłam w interakcje i zauważyłam, że mnie follujesz, poczułam że moje najskrytsze marzenie spełniło się. Wtedy właśnie powiedziałam sobie, że nie będę nigdy rezygnować z marzeń, a nuż spełnią się. A potem, jak napisałeś do mnie DM z numerem telefonu, myślałam że umrę ze szczęścia. Płakałam, krzyczałam i choć wiedziałam, że nie mogę nikomu o tym powiedzieć, chciałam aby cały świat się dowiedział. Gdybym w tamtej chwili nie poprosiła Ciebie o followanie, na pewno nie znalibyśmy się i nie byłbyś największą miłością mojego życia. Rozumiesz już teraz dlaczego to zrobiłam?" – odpowiadasz.
- "Tak i wiesz co? Poświęcę kilka minut tygodniowo na odpisywanie fanom, może też kliknę przycisk "Obserwuj" przy ich profilu. – chłopak musnął swoimi ustami Twoje i napisał na twitterze "Od dziś raz w tygodniu będę wam odpisywać, a szczęściarze dostaną follow backi. Wszystko to dzięki mojej dziewczynie, która uświadomiła mi ile to dla was znaczy. Kocham was, Nialler xo" – podszedł bliżej Ciebie, pocałował Twoją rękę i wyszeptał: -" Posiadanie takiej dziewczyny jak Ty, jest dla mnie spełnieniem najskrytszych marzeń." 



Imagin dla @julaa22. Pisany na szybko, więc nie mam pojęcia czy nadaje się do czytania i nie ma jakichkolwiek błędów. Najprawdopodobniej jutro kolejne 2 imaginy :) Pozdrawiam, Nika xo 

2 komentarze:

  1. A więc, imagin... powinien powalać z nóg ! mnie powalił. Jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
  2. BOOOOOOOOOOOOOSKO! ON MUSI MIEC DZIEWCZYNĘ KTÓRA TAK BĘDZIE ROBIĆ XD

    OdpowiedzUsuń