sobota, 21 lipca 2012

2. Imagin z Niall'em

Siedzicie z Niall'em na kanapie przed telewizorem i oglądacie telewizję. Nagle chłopak ścisza telewizor, wyrywa się z Twoich objęć i mówi:
- "T.I. Kochasz mnie jeszcze?"
- "Jasne, Kochanie. Czemu pytasz? Stało się coś?" - odpowiadasz.
- "Nie, nic" - widzisz, że z twarzy chłopaka znikł uśmiech. - "Po prostu tak sobie myślę, że.. Mogłabyś znaleźć sobie innego chłopaka, lepszego. Takiego, który byłby całe dnie i noce przy Tobie i nie musiałby jechać w głupie trasy koncertowe. Może powinnaś znaleźć sobie kogoś innego?" - do Twoich uszu dobiegają słowa blondyna, które ranią Cię niesamowicie. Czujesz się jakby ktoś właśnie przeciął Twoje serce na milion kawałków.
- "Niall, chcesz mi powiedzieć, że.. że chcesz ze mną zerwać, że chcesz zakończyć nasz związek? A może masz kogoś i wstydzisz się mi powiedzieć? Jak mogłeś mi to zrobić? Myślałam, że Ci na mnie zależy.." - powiedziałaś ze łzami w oczach i wybiegłaś do swojego pokoju. Po chwili Niall siedział już przy Twoim łóżku.
- "Skarbie, jak mogłaś tak pomyśleć? Kocham Ciebie najbardziej na świecie. Nie mam nikogo innego i nie zamierzam. To Ty skradłaś moje serce i to do Ciebie zawsze będzie ono należeć. Po prostu pomyślałem, że powinienem dać Tobie szansę na lepsze życie u boku kogoś innego. Wiem, że męczysz się, gdy jestem w trasie. Wiem, że często płaczesz i tęsknisz bardzo. Właśnie to mnie boli. Czuję, że unieszczęśliwiam Cię.." - po policzku chłopaka spłynęły pojedyńcze łzy. Otarłaś je i powiedziałaś do chłopaka:
- "Przecież wiesz, że tylko z Tobą potrafię być szczęśliwa. Kocham Cię"
- "Ja Ciebie też, T.I". - Niall chwycił Twoją dłoń, mocno ją ścisnął i zamknął wasze usta w pocałunku.




2 komentarze: